adsbygoogle

السبت، أغسطس 31، 2013

نصايح للحصول على علاقه جنسيه رائعه


1. المحافظه على جمالك : اول واهم شئ , حيث انه ليس من الممكن اقامه علاقه جنسيه مع زوجك اذا كنتي لا تشعرين بانك لست مثيرة . اختاري لانجري جديد اهتمي بنوع البرفان اللي بيحبه زوجك وهكذا . 
2. داعبي زوجك طول اليوم : من وقت للتاني خلال اليوم ارسلي لزوجك رسايل مثيرة تجعه على استعداد لترك اي شئ في يده كي يكون فى البيت .
3. الجو الرومانسي فى غرفه النوم : اوعي تستقلي بنور الشموع فى غرفه النوم دا له اكبر تأثير فى الاحساس بالمتعه وفضي الغرفه من اي شئ غير مرتب واقفلي التليفزيون .
4. قبله واحده تكفي : حاولي تطولي فى فتره المداعبه الاولى وكفايه قبله واحده واهتمي وركزي على المداعبه .. لانها تقوم بشحن الطاقه الكامله عندك وعنده .
5. فاجئيه : لا ترتدي اية ملابس داخليه واجليه يكتشف ذلك بنفسه .
6. مشاهده فيلم مثير سويا : لا يشترط ان يكون فيلم اباحي ولكن يوجد افلام تثير الرغبه الجنسيه عند الزوجين ومن اهم تلك الافلام : Body Heat, Belle du Jour, Last Tango in Paris, Like Water for Chocolate
7. العبو لعبه مثيرة للكبار : المواقع دي هتلاقي فيها كتير (http://www.sheknows.com/love-and-sex/articles/805495/game-night-for-couples )
8. استكشف اوضاع جديده : يوجد ما يقارب من 60 وضع مختلف للجماع بين الزوجين ومن اهم 10 اوضاع مقترحه فى الرابط الاتي (http://www.sheknows.com/love-and-sex/articles/813856/top-10-sex-positions-for-mind-blowing-orgasms-1 ) .
9. مشاركة المتعه : لا تدع المتعه تقتصر على السرير فقط ولكن ابدأ حتى قبل ما توصل البيت مثلا اتقابلوا فى كافيه وكأنكم اول مره تتقابلوا . 
Best Wishes: Dr.Ehab Aboueladab, Tel:+201007834123,Email:ehab10f@gmail.com

ليست هناك تعليقات:

Osmosis Gluconeogenesis